Julstädat

Har städat i cirkus 5 timmar idag och satt upp adventsstjärnor och ljusstakar - helt själv! Mysigt ska det vara när det är första advent i helgen! :) Tog några kort som inte ger någon som helst rättvisa åt hur det ser ut i verkligheten. Men ni ser iaf lite. Min kamera har blivit ännu konstigare nu, den hänger sig när man ska ställa vitbalansen. Alla de andra funktionerna i menyerna fungerar (ja utom blixten då) men inte just det. Skumt tycker jag. Ska bli så kul med en ny kamera! Längtar.

Självklart så lyssnar jag på Peter Jöbacks julskiva också. Det är ett måste. Fast den har fått konkurrens - Mosaic tillsammans med Samuel Ljungbladh har en underbar julskiva också.


Alva är en linslus ser ni va...


Soffan


Sovrummet med Alva i sängen :P


Min lilla hemmagjorda gren


Fiskeliskarna. Just nu en salig blandning av olika fiskar, väntar på att dom vita (segelfensmolly) och guppysarna ska dö ut så att vi bara har platy. Mycket snyggare så.


Och här brukar jag sitta och söööfa (och plugga ibland)

Kommentarer
Postat av: ida

hannisen... jag tvingade a att lära mig hur jag skulle gå vidare. imorgon visar jag dig hur vi ska fixa det där med att se rätt och fel :)

2009-11-23 @ 21:24:35
URL: http://senap.blogg.se/
Postat av: ida

förresten.. va fint du gjort och vad duktig du är! skönt att rensa huvudet ibland :)

2009-11-23 @ 21:25:43
Postat av: Kia

Så mysigt du har det hemma! Gillar dina fönster också :)

2009-11-24 @ 23:31:41
URL: http://www.bjuti.se
Postat av: alven

till kia:

Ååh tack! Ska dock flytta snart och då kommer jag sakna dom fönsterna. :(

2009-11-25 @ 12:17:17
URL: http://alvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0