kaffe.

Har haft så fruktansvärt ont i huvudet idag. Gick upp till skolan vid 10 i morse men gick hem igen direkt för vi behövde tydligen inte vara där. Sen så gick jag och la mig lite igen för jag stod inte ut med ljuset. Sen tog jag en ipren och tvingade mig in till stan, var inte ens sugen på det. Och direkt när jag kom dit så hittade jag ingen inspiration alls till att shoppa. Men det var nog första gången jag kände mig riktigt tvungen till att köpa kläder. Har typ inga bastoppar så det blev iaf några sånna från monki (bl a den randiga t-shirten, fast jag tyckte den var skitful :P) och kavajen som jag drömt om (se tidigare inlägg). Blev så glad när jag hittade den och den satt precis så bra som jag hade hoppats på :).

När jag kom hem sen kom jag på vad huvudvärken berodde på. Drack inget kaffe vid 12-tiden så det var såklart därför. Tvingade omdelbart jonas att göra en kopp åt mig medans jag låg invirad i filten i soffan, och poff så var huvudvärken borta! Dock så börjar jag nog bli sjuk, precis som jonas. Ont i halsen såklart. Men hoppas på att det inte blir värre än så här för imon ska jag till vmo och ut och rida med min älskade vän mickan i snön! Kommer bli hur kul som helst! Finns knappt nåt bättre än att rida ut tillsammans med henne och bara sitta och tjöta... Vi förstår varandra så bra liksom. :)

Nu står det en tacopaj i ugnen och bearnaisechipsen väntar... kommer bli en perfekt fredagskväll. Förutom älsklings halsont då såklart.

Ha en toppenkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: ida

jag hoppas inte det är den randiga som jag just nu sitter och har på mig, din rumpunge!

2010-02-28 @ 14:58:56
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0