midsommar.

sen tar vi ett inlägg om min midsommar också. den firades nere i karlskrona (trummenäs) tillsammans med jonas och hans familj. haft bättre väder än någonsin på midsommar, vad jag kan komma ihåg iaf. dock en del blåst. men det får man ta... :)

tyvärr var det bäst väder idag när vi skulle åka hem, men det utnyttjade vi genom en lång morgonpromenad redan kl 8 i morse. inte likt mig. men otroligt skönt. alva fick ta sig ett dopp i havet också. sen åkte vi ut med johannes båt och åkte wakeboard. första gången för mig, men sjukt kul och fantastiskt jobbigt. lär ju ha en del träningsvärk imon. tack för hjälpen johaines! sen blev det lunch på golfkrogen (tack pernilla och håkan!) och därefter åkte vi hem. jag, jonas och alva stannade till i växjö och åt glass vid sjön. köpte även ett tennisrack till mig :)

när vi kom hem till hp åkte vi till hästhultasjön och badade. både jag, jonas och alva. alva har visst fått för sig att det är fruktansvärt kul att vattenapportera. bra för hennes muskler men jag tvivlar på att det är bra för hennes päls.

sen blev det en efterlängtad tennismatch mot jonas. invigde mitt nya rack och det kändes helt ok faktiskt för att vara första gången. dock slog jag upp min hand igen och nu kan jag knappt använda den. värdelöst.

men allt som allt en bra helg! :)

imon blir det träningstävling i lydnad i nissafors. kom och heja eller håll alla tummar ni har för oss!




Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det verkar som att de allra flesta haft en bra midsommar :)

2010-06-27 @ 22:37:56
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ida

myyysigt. hur gick tävlingen? :)

2010-06-29 @ 10:20:23
URL: http://senap.blogg.se/
Postat av: R O R A . S E

Väldigt fina bilder! :)

2010-07-02 @ 20:47:23
URL: http://rora.se/
Postat av: Maria

Vad söt Alva är! Hon liknar väldigt mycket min japanska spets, Daisy :)

Hur gammal är Alva?



Ha det bra!

2010-07-26 @ 00:45:52
URL: http://godboll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0