schampot.

testade det nya schampot till alva idag (som jag skrev om igår). kändes mkt bättre mot pälsen än det förra schampot. pälsen blev mjuk men inte tung. dock så blev pälsen vitare av det andra schampot, men inte så konstigt då det känns som ett rent blekmedel. det här schampot får det bli mellan utställningarna den här sommaren iaf. ska man inte schamponera så ofta så skulle jag nog rekommendera det andra då det verkligen blir strålande vitt av det... ett plus med det här schampot var att det förkortade torktiden ganska mkt. kändes inte alls lika jobbigt att föna henne :) och dessutom luktar det jättefräscht!

Kommentarer
Postat av: ida

receptet is all in my heeeead, in my heeeead.

2010-06-03 @ 11:58:00
Postat av: Ebba & Molly

Va roligt att det funkade bra :)

2010-06-05 @ 08:06:53
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0