hejhopp.

och nu var den här helgen också över. åkte hem till mina föräldrar i fredags, åt god middag och tittade på se upp för dårarna. hade inte sett den innan, vilken miss! hur bra som helst ju :) igår städade jag bort alla leriga tassavtryck i bilen och sen åkte vi till mina kusiner som fyllde år och sen upp till kaxholmen för att fira melvin som har fyllt 1 år :) trevligt trevligt.

idag har jag tränat lite bakombyten hemma i trädgården. fick bara en massa fulsnurrar i början, men nu så börjar det arta sig! :) funkade riktigt bra även ikväll när jag var uppe på klubben i växjö med mia. så nu kan jag sova utan att drömma mardrömmar om bakombyten. hur skönt som helst :P och tack mia för att du förstår! alltid så skönt att prata med dig! både om hundproblem och om vanliga problem :)

nu blir det chips och iron man 2!

Kommentarer
Postat av: ida

om programmering... ska vi göra ett projekt? träningscoach?

2010-09-27 @ 23:52:47
URL: http://idapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0