träningträningträning.

den här dagen började med en promenad runt trummen med alva, sen en sväng till gymmet. i eftermiddags hade vi föreläsning med en från företaget useful innovation... fick mig att bli sugen på att sätta igång med programmerandet igen! får ta tag i det snart... bara man är tillräckligt motiverad så brukar det gå!

ikväll skulle vi haft lydnadskurs, men den blev inställd p.g.a. instruktören blev sjuk :( åkte upp ändå och tränade med mia. körde mest lydnad men blev lite agility på slutet också. behöver träna upp det snabba läggandet igen. hon kunde det jättebra i somras, men har tappat det under de månaderna vi hade uppehåll...

har dessutom anmält mig till en träningstävling i agility nu... den 17 oktober i värnamo... är redan nervös! känns som vi precis har börjat... men om mia tror på mig så får jag väl lita på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0