Pain in my head

Fick någon form av migrän igårkväll. Massa ont i huvudet trots två ipren. Brukar alltid hjälpa, men inte den här gången. Inte det minsta. Hade ont i huvudet hela förmiddagen med och en bit in på eftermiddagen. Men nu börjar det släppa. Usch. Man känner sig inte särskilt kreativ då.

Idag har vi iaf varit på studiebesök på Ikea, som jag sa igår. Riktigt intressant faktiskt och blev mäkta imponerad av dom som gör 3D-bilderna i Ikea-katalogen. Visste ni att 80% av produktbilderna i katalogen är gjorda i 3D? Man ser typ ingen skillnad... Coolt!

Ikväll har vi börjat packa ner lite grejer i flyttkartonger. Porslin och böcker och sånt. Inte så långt kvar tills vi flyttar nu. Någon som har sett en vilsen soffa? Köksbord? Stolar? Sängar? Kontakta mig isf. Tror iofs att vi har fått tag på två sängbottnar nu. Sultan Svaneholm. Hoppas dom är gosiga.

Nu ska jag fortsätta lyssna på New Moon... Det enda dåliga med den boken är att Edward knappt är med. Men jag vet att det kommer snart, har ju sett filmen. Har bara lyssnat på halva boken nu.


Den här bilden är gjord helt i 3D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hanna.. såg du dom extremt fula gruppbilderna?

huh..



2009-12-17 @ 22:03:59
URL: http://senap.blogg.se/
Postat av: ida

hej. vi kommer att göra oss av med soffbord (svart ikea) tv-bänk (också svart ikea), köksbordet som har varit i trummenäs, inte världens snyggaste, men gulligt & praktiskt. Kommer behöva göra oss av med en ikea hylla. en såndär med åtta fack liksom.. som man kan skruva i lådor i & använda som typ byrå. Lite långt visseligen om nu skulle vilja ha nåt.. men mamma & dom ska ju upp hit i januari & kan ta med sej nåt hem.. & så behöver ni ju inte betal för nåt heller=)

2009-12-18 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0