Idol med andra ord och en getingstucken alva.

En timma innan vi åkte till campus så blev alva getingstucken i nosen, blev jättesvullen och såg inte klok ut. Beeebis, såg så ledsen ut och gnällde och skrek när man rörde henne. Vi fattade inte först att det var i nosen hon blev stucken. Var rädd att hon skulle få en allergisk chock eller problem med luftvägarna. Men svullnaden började avta ganska snart, så vi bestämde oss för att åka iaf. Nu är svullnaden nästan helt borta...

Har alltså varit hos m ikväll och kikat på idol with some people. Spelade även med andra ord, ganska roligt ibland :)


Imon åker vi nog neråt älsklings föräldrars stuga nere i karlskrona. Det ska bli skitväder, men det kan nog bli ganska mysigt ändå. Borde egentligen plugga i helgen, men känner att jag måste komma iväg från alla måsten och borde för att orka med nästa vecka.

Jag och älskling kan inte bestämma oss för om vi orkar se en film nu eller inte. Är sugen på att se slumdog millionaire. Men det kanske blir en annan gång. Sova kanske? Är egentligen galet trött.

Kvällens outfit ser ut såhär


Tröja - gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0