Röda läppar och världens bästa foundation

Såg en tjej på stan idag med rött läppstift. På henne såg det skitsnyggt ut. Ganska slappt klädd och naturlig makeup i övrigt - och så illröda läppar. Undrar om det är lika snyggt på mig? Man kanske skulle prova? Har ett chanel-läppstift här nånstans som kanske kan funka fortfarande... Är sugen på ett läppstift i nude-färg också. Får se om jag hittar något sådant på fredag.

Sen vill jag bara tipsa om en sjukt bra mineral-foundation från maybelline. Ca 145 kr kostar den och det är ingenting för en så här bra foundation! Sitter jättebra och superlätt att applicera. Jag är redo att lämna min trogna clinique superbalanced (för det dubbla priset) för den här... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0