bullar.

har förresten bakat bullar idag :) vet inte varför, men det kändes bra. bullar kan väl alltid vara bra att ha?

varit ute och gått runt växjösjön också. höll på att blåsa bort och frysa ihjäl samtidigt. måste vara askan. hmm. var inne på stadium också och köpte en ny linda till tennisracket, så nu kan jag snart spela igen! :) ska bara vänta tills den onda blåsan har försvunnit. gör alldeles för ont än så länge :(.

nu blir det film tror jag. eller så fastnar jag här. som vanligt. borde definitivt jobba lite, men det orkar man väl inte göra en lördagskväll? naae. det gör man inte... imon ska vi upp tidigt, ska upp till jönköping och gå på barnvälsignelse för min brors son. :) och allevalle ska vara hos ida. hur ska det gå? vad kommer vi att få tillbaka? hmm. jaja. nu blir det soffan... hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0