dalmatiner.

alldeles för omotiverad att plugga, alldeles för motiverad att träna med alva.

blev ju inte bättre av att jag träffade världens trevligaste dalmatin idag. mkt trevlig ägare också för den delen :). jag har haft alldeles för många fördomar om dalmatiner, och nu blev jag helt dalmatinerkär. suck. den hunden jag träffade var bland de mysigate hundar jag har träffat :). alva, asta (carinas lånehund) och denna ellie busade ute på tufvanängen idag i  över en timma. gissa om dom var trötta sen. kom även en stor bjässe, osäker på ras, men tror det var en st bernard som hette bamse. också jättemysig och ville vara med och "leka"/lufsa. :)

ellies ägare berättade att det finns en grupp på facebook som heter campushundar också. dom träffas varje söndag på amfium. måste dit med alva nångång!

innan dess var jag och carina ute och gick med alva och asta runt växjösjön och åt frukost på caféet. hur gött som helst. har varit en minst sagt ljuvlig dag. höll nästan på att glömma att jag spelat tennis idag igen också. vann mina första gem mot älskling! det går framåt. känner att jag har blivit lite beroende, för jag vill aldrig sluta spela och jag ville spela i lördags trots storm och kyla. hmm. men kul är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0