klossträning.

körde lite klossträning med alva idag för att fräscha upp minnet. jätteduktig var hon! :) tränade lite på fotgåendet och läggandet efter det också. gick faktiskt super! tills jag råkade stiga henne lite på pälsen när jag skulle gå tillbaka och ställa mig jämte henne efter att ha lagt henne ner. då tyckte hon att man skulle hoppa upp varje gång jag gick tillbaka till henne sen. knas. :P

för er som inte vet vad klossträning är så det ett sätt att träna hunden att få kontroll på bakdelen/bakbenen. man har stor nytta av det i lydnadsträningen eftersom hunden behöver t.ex. kunna flytta in rumpan i sättande, vänstersvängar osv.

orkade inte redigera filmen, så ni får se den ocensurerade versionen - titta, lyssna och njut av min röst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0