motherandchild.

är helt slut efter att ha varit i horda och ha fotat rebecca och neo till en fotouppgift i skolan. gissar att dom blev ganska trötta också, var rätt svettigt på slutet :P. är ganska nöjd med resultatet faktiskt. hade inte så höga förväntningar eftersom jag inte hade en aning om hur jag skulle få känslan av gustav klimt. men jag lyckades hitta massa blommor på panduro som passade ganska bra i färgerna. lockade rebeccas hår och satte i blommorna, sen såg hon ut som tagen ur en klimt-tavla. :P vackra, söta, snälla du. tack för att du ställde upp! och neo också såklart. :) det var lite jobbigt ett tag med en lessen neo, men han somnade tillslut och vi lyckades få några riktigt bra bilder. kul att jobba med riktigt ljus också!

nu är det dags för ett kapitel i lydnadsboken. natti!

här är bilden jag valde att inspireras av, det blev dock inte lika naket :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0