trasigt.

mina löparskor har gått sönder. dumma. det sliter visst när man spelar tennis med dom.

i morse var jag ute och sprang en runda, sen blev det plugg, sen tennis med älskling och nu en promenad runt campus. känner mig ganska duktig idag. i mellan allt det så har jag tränat lydnad med alva. gav oss på den nyinförskaffade apportbocken idag. eller vi började lite smått igår. men det verkar som att det hjälpte att få sova på saken, för idag var hon hur duktig som helst. sitter fint, gapar fint, griper fint och håller fint. håller inte så jättelänge än, men hon verkar fatta poängen. har varit ganska orolig över det momentet eftersom hon älskar att tugga på pinnar och busa med dom med tassarna och så, men hon verkar fatta att apportbocken är nånting annat.

duktig vovve. :)

har förresten redigerat färdigt bilderna till fotouppgiften nu. känner mig aldrig riktigt nöjd och kan inte bestämma mig för vilka bilder jag vill ha med. skulle hellre ha redigerat 3 olika bilder på samma sätt än att redigera antingen samma bild eller olika bilder på 3 olika sätt. hängde ni med? :P

aja... nu ska jag läsa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0