kind of hektiskt.

har knappt haft en lugn stund på hela dagen...

tog lite sovmorgon till kl 10, jobbade med projektet i labben med ida till typ 12. efter det blev det promenad med carina och asta runt växjösjön. blev även intervjuade av sveriges radio angående spegelbollen som ligger i lagunerna. därefter kastade jag i mig en omelett, sen blev det 1 ½ timma tennis med jonas. sen direkt bort till idas bodybalance pass. och nu har jag suttit och kollat igenom alla bilder från utställningen och redigerat.

nu blir det nog läggdags för jag är dötrött och har världens huvudvärk. gissar att jag behöver kaffe... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0