hundigt.

började dagen med en promenad till teleborgs hundrastgård och träffade på en trevlig tant med en dansk/svensk gårdshund som alva busade med. efter det kom det en trevlig herre med sin golden som vilda busade med :) tränade lite balans på stockar och grejade lite och på hemvägen hade jag två vovvar som gick så fint vid min sida. så fint att jag hörde två killar i min egen ålder hojta efter oss att det var två fina hundar - då blir man glad :)

sen har vi varit på brukshundklubben allihopa och jonas har tränat lite med vilda och jag körde igenom lydnadsprogrammet och tränade lite på slalomet och gungan. det går framåt! vilda fick också testa på lite agility med lite hinder och tunnlar, hon är både modig och lättlärd!

och ikväll har jag och carina varit ute och gått runt sjön med vildingarna igen... det blir väldigt mkt hundar dom här dagarna då man är ledig. skolan har inte riktigt kommit igång än så det blir en hel del tid över till vovvarna. :) får njuta av det så länge man har den tiden. nästa vecka blir det nog inte lika mkt tyvärr...

men nu är det läggdags. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0