skotträdd.

har upptäckt att jag har en skotträdd hund. :( var på hundungdoms fria träning idag och dom körde skydd samtidigt på planen. dom har en piska som dom slår med i luften som låter nåt alldeles förfärligt. och sen körde dom skott på det och alva var så rädd så hon skakade och försökte hoppa upp i knät hela tiden. typ satt mellan mina ben med svansen nere och försökte fly... gumman. hon ville inte ha varken godis eller leksak så jag försökte ignorera och bara sitta där utan att göra nåt... blir nog ingen mer träning på tisdagar iaf... men imon ska vi upp igen och köra lite agility med mia och snygga till vildisen lite :) ska ta lite foton på fina bonzo som har blivit viltspårschampion också, ska bli kul! ni får se här sen...

har anmält alva till hundungdoms lydnadskurs som börjar på torsdag också, men har inte fått nåt svar på om vi har fått nåt plats eller inte. men jag hoppas verkligen på det! hade varit perfekt med lite lydnadsträning i grupp så man håller motivationen uppe :)

hopphopp. nu väntar jag på att jonas ska komma hem från gymmet så vi kan kika på idol nångång... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0