det är inte lätt när det är svårt...

...som någon brukar säga. men, men. har iaf haft en bra dag! jag och jonas började dagen med en runda i bokhultet med alva, vilda och bonzo som vi lånade av mia eftersom hon hade fullt upp på klubben idag med instruktörsutbildning. härligt väder och underbara hundar, iaf bonzo som gick fot hela vägen :P. efter det blev det en runda på stan för jonas behövde köpa lite nya skjortor och t-shirtar. finns hur mkt snygga skjortor som helst på ohlssons just nu! :)

igår förresten så var jag uppe på brukshundklubben vid 8 på kvällen. tränade lydnad tillsammans med mia och bonzo och efter det blev det en sväng till max. tack för en trevlig kväll! :) någon kanske tycker jag är skum som tränar alva så sent en fredagskväll. men sanningen är att det skulle inte kunna bli en bättre fredagskväll :P

nu har jag precis skickat iväg ett mejl som jag hoppas få svar på väldigt snart! pirrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0