Jag drömde att jag vaknade

Är det bara jag som ständigt råkar ut för detta fenomen? Att man drömmer att man vaknar, duschar, sminkar sig och går till skolan, men i själva verket så ligger man fortfarande kvar i sängen? Huh. Detta händer mig alldeles för ofta och när jag drömmer dom drömmarna så är det som att inget kan väcka mig. Med andra ord så vaknar jag inte av att klockan ringer... däremot så vaknade jag av att ida ringde precis när lektionen skulle börja. Dumma. Alltså inte dumma ida, dumma mig.

Aja, den här dagen började ju inte så bra, men nu ska jag iaf iväg till djuraffären eftersom det har avlidit 5 fiskar + alla 40 guppybebisar på en vecka. Är inte det lite konstigt? Han i affären sa att "ja men guppys och molly är lite känsliga, det stryker med en då och då". Men hallå, vi har inte haft fiskarna alls länge och om alla dör på en vecka så måste det ju vara något fel, eller hur? Köpte 5 nya fiskar i förrgår och i morse var en av dom död, det var droppen. Hmpf.

Efter jag har varit där så åker vi mot jönköping till min kära bror och hans kära fru och deras kära melvin (och jack sparrow, kissen, då såklart). Ska bli riktigt trevligt, alltid lika kul att umgås med er! :)

Försöker mig på en osminkad look á la Dree idag.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag drömmer med så ibland, det är skit läskigt.

2009-11-20 @ 12:27:56
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: Petra

Så har jag aldrig drömt... låter läskigt. :(

2009-11-23 @ 10:58:29
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0