Rosie Jane Cheek Gloss

Idag har jag testat det underbara lilla söta rouget jag fick hem igår. Rosie Jane Cheek Gloss heter det och kommer från bjuti.se. Det är ett creme rouge, vilket jag aldrig har testat innan för jag har inte vågat. Trodde det skulle bli kladdigt och en massa färg, men det var precis tvärtom! Alldeles lagom mycket färg och det gick in jättebra i huden. Det sitter fortfarande på och färgen rose som jag testade var sådär lagom rosig och man ser pigg och fräsch ut. Man kan även använda det på läpparna och det är väldigt vårdande då det bland annat är sheabutter i. Luktar mumma av vanilj och kokos. Just nu är det dessutom halva priset på det på bjuti.se, 99 kr! Ett kap! :)

Bjuti.se har förövrigt en hel del mineralsmink och andra skönhetsprodukter som är jättebra för huden, har hög kvalité och är aldrig djurtestat. Läs mer på bjuti.se.

Pssst. Kändisar som Cameron Diaz, Eva Longoria, Courtney Cox och Paris Hilton använder Rosie Jane Cosmetics.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0