Världens bästa hårprodukter!

Såhär på kvällskvisten så får ni ett riktigt bra tips på riktigt bra hårprodukter.

Förr i tiden så använde jag alltid head & shoulders, wella eller något annat billigare märke. Men efter att jag blekt håret ett antal gånger så kände jag att håret blev allt mer slitet och tovade ihop sig. Efter att Jarkko på salong Gränslös i Växjö tipsade mig om några hårprodukter från Alterna så är jag helt fast i det märket. Glömde mitt dyrbara schampoo och balsam hemma förra veckan och använde då bara head & shoulders och håret blev jätteäckligt på en gång. Blev fett, tungt och tovigt. Det känns bra när man tar i balsamet i duschen, men sen när man har handdukstorkat håret så blev det jättetovigt. Mitt hår har aldrig känts så luftigt, glansigt och fräscht sen jag började med Alterna. Och färgen håller dessutom mycket bättre och det är inte alls så slitet som det brukar vara såhär lång tid efter klippning/blekning.

Produkterna är dyra, men dom håller superlänge. Har haft mitt schampoo och balsam sen jag klippte mig senast och det var i augusti och jag har fortfarande typ halva flaskorna kvar. Så det lönar sig sig nästan!

Här är några av de produkter som jag använder, alla finns att köpa på granslos.se nya webshop. Det till vänster är schampoot (balsamet ser likadant ut). Det i mitten reparerar kluvna toppar och gör så att färgen håller mycket bättre. Det längst till höger är ett beachspray som ger lite stadga åt håret (typ som ett saltvattenspray) samtidigt som det gör så att färgen håller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0