VIP-kväll på Gina Tricot i Växjö

Vaknade inte förrän 20 över 11 idag. Inte bra inte bra. Jag som skulle försöka vända på dygnet den här veckan för att få lite mer gjort. Aja. Är ledig idag och ska snart ut och gå med Alva tänkte jag. Idag blir det hårdträning på hundmöten (om vi träffar några vill säga) för det behöver hon verkligen. Har börjat skälla ut varenda hund hon ser nu igen. Det var bra ett tag när jag körde med falukorv varenda gång det kom en hund (det gäller att speja noga så man ser hunden före Alva), men nu har jag inte haft med det dom sista gångerna och då är det kört. Hmm.

Efter det ska jag fixa till det sista på php-uppgiften. Programmeringen är klar, vilket är otroligt skönt, men eftersom jag har lite tid kvar (den ska vara inne på söndag) så tänkte jag göra den lite snyggare. :)

Sen är det VIP-kväll på Gina Tricot i stan ikväll. Någon som ska med?! 20% på allt och massa nyheter. Väldigt passande den 25:e. Blir nog inte så mkt köpt för min del eftersom jag sparar till kameran. Men kika lite kan man ju alltid göra. Imon är det VIP-kväll på Tex & Terry också med 30% + 50% i hela affären och gratis kloklippning. Det vill man ju inte heller missa... Så, någon som vill göra mig sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0