VIP-kväll på Tex & Terry

Var på vip-kväll på Tex & Terry precis. 50% på allt så då måste man ju passa på. Köpte en sån som man kan ha godis i till hunden när man är ute och tränar. Har kollat på en sån jättelänge för det är sjukt äckligt med korv i fickan, och jobbigt med korv i plastpåse i fickan (hinner ju inte få upp korven i tid när det kommer mötande hundar). Så det fick bli en sån som är på bilden, från Hurtta. Kostar 100 kr i vanliga fall men det blev ju bara 50 nu, det kan man leva med. Köpte faktiskt inget mer, ville egentligen haft en apportbock också, men tycker dom som fanns där var för stora. Vill ha en på 150 gr och den minsta som fanns var 250... Såg och kändes alldeles för stor för allevalle... Dom är iaf alltid lika trevliga på Tex & Terry, fick klona klippta på alva också för det var gratis idag! :)


Kommentarer
Postat av: ida

usch nej, korv i fickan låter inte så gott.

2009-11-27 @ 18:54:41
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0