Birma, ge mig en birma!

Jag är i ett vill ha, vill ha, vill ha stadie. Ungefär som när jag tjatade på mina föräldrar att jag ville ha en häst, en hund och en katt när jag var liten så tjatar jag nu på älskling för att jag vill ha en birma. Hur söt är inte den här underbaringen som jag hittade på blocket precis? Har saknat duffy varenda sekund sen hon försvann, känns så otroligt tomt efter henne. Även om hon inte märktes så mycket när hon var inne så fanns hon ändå där. Hon låg i soffan och ålade sig varenda morgon när man gick upp och hon kom alltid kutande ner för trappan när man kom hem och skulle mysa. Sötnos... Jag vill inte vänta två år tills jag får en katt. Jag vill ha en nu! Som allt annat...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken liten söt misse!

2009-10-25 @ 23:22:42
URL: http://threeringcircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0