Fredagkväll

Har varit i stan (idag igen). Lämnade tillbaka en paljettklänning som jag köpte på gina igår. Skitfin, men paljetterna trillade av så fort jag tog på mig den. Blev ganska besviken, den va så galet snygg annars. Men det fick bli en kjol med dragkedjor på istället. Sen köpte jag jag pizza till mig och älskling. Tyckte han förtjänade det eftersom han har varit min betjänt hela veckan, medans jag har varit ett vrak.

Men nu ska jag in i duschen, ska till campus och till m senare. Hejhej!

Här har ni kjolen jag köpte idag. Blev chockad när jag såg att den bara kostade 149 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0