Hurttatäcke

Har varit i hela stan för att leta efter en passande overall till alva. Var först på tex & terry och provade en hurtta som satt helt ok det enda som saknades var att det skulle gå upp lite mer på bröstet. Jag åkte iaf till tassar och morrhår och till zoo arken för att kolla där om det fanns något bättre men det gjorde det inte så jag åkte tillbaka och köpte hurtta-overallen tillslut. Var ute och gick innan och testade den, SUPERBRA! Inte ett gruskorn eller minsta lilla smuts i pälsen när vi kom tillbaka. Och då gick vi ändå i både på en blöt grusväg och i lera. Så det var bara att torka av lite under tassarna, sen klart! :) Helt underbar. Nu slipper vi duscha, torka, föna och greja. Sliter så på pälsen att hålla på så med så det här var perfekt! :) En sån borde alla som är ägare till en långhårig ras införskaffa. Sen att hon ser ut som en häst är ju en annan sak... :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0