Wallander

Har kikat på wallander ikväll. Trodde av någon anledning att de engelska wallanderfilmerna skulle bli en flopp. Men dom jag har sett hittills har varit skitbra! Efter att ha gått videoproduktionskursen så har man blivit lite nördig och sitter och kollar in alla snygga bilder och klipp också. Dom där engelsmännen är inte helt dåliga på det... eller vad säger ni? :)

Nu blir det snart läggdags. Börjar 9 imon. Sjukt tråkigt tidigt. Fattar inte hur man kan lägga en phplabb på förmiddagen. Men ok. Några koppar kaffe sen får man bara försöka hålla sig vaken...

Natti allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0