Försov mig...

...gjorde jag i morse. Skulle varit på laboration om cookies. Alltså inte sånna där man äter utan sånna som används på nätet. :) Men jag ska dit imon iaf, har samma labb då också. Istället så har jag läst i videoproduktionsboken från kl 1 tills nu. Ganska duktigt ändå tycker jag. Har tenta på fredag så det är stenhårt plugg den här veckan. Ikväll måste jag sitta lite med javascripten och dessutom göra en ny annons till nya frikyrkans hemsida. Men nu ska jag iaf hjälpa älskling med maten, ungersk gulash blir det idag. Mums.

Förresten så testade jag ballerinas nya smak, pepparkaka, till kaffet idag. SÅ SJUKT GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0