Fullt upp!

Känner mig galet stressad idag! Var på 3 timmars labb i eftermiddag för att försöka förstå nånting av javascripten. Lyckades med runes hjälp att komma en liten bit på vägen iaf. En sån lättnad när rune säger: "nu har du ju kommit ganska långt iaf...". Tack ida för hjälpen också! Har dock ganska mkt kvar att göra innan jag kan börja slappna av. Har iaf hela nästa vecka till det också...

Nu har jag & älskling varit och hämtat min cykel på campus också, gick dit och tillbaka så både jag och alva har varit ute och gått i 2 timmar idag. Som kompensation för igår :).

Nu ska jag förbereda handledningen imon. CSS handlar det om. Sen ska jag läsa mina sista 75 sidor i videoproduktionsboken. Ska försöka hinna med att kika på idol och house också. Och träna. Huh.

Om ni undrar varför det blir lite lite bilder, så beror det på att dom har strypt mitt mobila bredband eftersom jag har gjort åt mer än 5 gb den här månaden. Förhoppningsvis så funkar det som vanligt på torsdag...

Kom förresten i mina älskade acne-jeans idag för första gången sen jag köpte dom förra hösten... Känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0