ursäkta.

vill bara börja med att säga förlåt för den extremt dåliga bloggningen över sommaren! men det har liksom inte varit så mkt att skriva om. jobbar från 7-4 sen hinner man inte göra så mkt spännande som är nåt att skriva om... på helgerna har vi varit hemma det mesta, håller på att bygga om altanen här hemma så där är jonas upptagen hela helgerna och hela kvällarna. själv så är jag ute med alva, tränar kantarellsök eller surfar efter nya höstkläder på kvällarna.

men nu jobbar vi bara en vecka till, sen blir det förhoppningsvis stockholm några dagar för lite shopping av avslappning. sen börjar pluggandet igen och då får vi även ett tillskott i flocken :)

nu ska jag fortsätta baka! :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Tillskott i flocken i form av vad?? :-)

2010-08-16 @ 15:32:56
Postat av: ida

ska ni adoptera mig?

2010-08-17 @ 14:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0