trött.

blev helt plötsligt väldigt trött på allt. allt som har med spel att göra iaf. suck. vill bara släppa allt i skolan och börja jobba nu! känner inte alls för att gå de kurser jag har kvar. spel liksom? inte min grej. gör ju inte saken bättre att det känns som ingen tror på mig.

sen vet ju även jag att man inte kan ge upp så fort det blir jobbigt. men man får väl ändå lov att vara riktigt trött på allt?

fotokursen är däremot väldigt lärorik. eller väldigt kanske var överdrivet. men det är nyttigt att ha en bra anledning till att lära sig kameran...

huh. ont i magen.

kanske kan lite innebandy lätta upp stämningen?

Kommentarer
Postat av: ida

hannan.. vet du hur många gånger jag känt detta?

go go go!

du ÄR ju jättebra. tänk liksom hur många som gillade din idé.

tänk bara.

du är ju sjukt bra. du vet bara inte det, knasboll. :)

2010-02-23 @ 22:26:59
URL: http://senap.blogg.se/
Postat av: ida

glömde du titta vad dom tyckte om mitt?

2010-02-23 @ 22:56:24
URL: http://senap.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag håller med ida! du är jättebra ju! :)

sluta tänka dumma tankar.



Jag tror på dig fina hanna!

2010-02-23 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0