Trams.

Varit på Ikea idag. Själv. Fattar ni hur otroligt skönt det var? Gick i evigheter och planerade och försökte få fram bilder på hur saker skulle se ut hos oss. Det är alltid så svårt att välja. Åkte vid 1 och kom hem vid 8 :) Det enda problemet med att vara själv var att lasta in allt i bilen sen. Tappade en spegel och en tavlelram. Men allt höll som tur var. Tack vare en snäll man som hjälpte mig. Tycker om snälla människor...

Igår var Simon, Rebecca och Neo här. Alltid så trevligt att umgås med er, det ska ni veta! Blev en sväng på stan med dom också. Behövde kuddar och dukar och sånt trams som några skulle kalla det, men ni ska veta hur stor skillnad det gör! Blev mycket mysigare.

Nångång snart ska ni få se hur det ser ut här. Orkar inte springa runt och fota förrän "allt" är färdigt... Har inte fått upp tavlor och sånt än så ni får vänta lite :)

Nu är det läggdags. Imon är det speldesign på schemat. Sen tvätta. Sen sätta upp alla grejer jag köpte på Ikea.



Kommentarer
Postat av: matilda

träffade jonas, han sa att du var där. Jag hade velat hänga med juuu.. :)

2010-01-26 @ 07:42:00
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: ida

behöver du mer bärhjälp (utöver fröken ovan) så säg bara till :)

jag är ju ledig på måndagar och onsdagar och ibland fredagar.

2010-01-26 @ 16:21:14
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0