BIG 2.

har haft fullt upp de senaste dagarna, så det är därför jag inte har uppdaterat här.
i söndags var vi på en inofficiell utställning i värnamo, alva blev BIR med HP (ingen konkurrens) och BIG 2 i konkurrensen mot 6 andra hundar. men domaren valde mellan alva och pommen som vann, så det var iaf väldigt nära att hon vann :) är jättenöjd med henne och fick fin kritik.
Rastypiskt huvud. Ngt runda ögon. Välkroppad. Bra benstomme. Fina rörelser. Utmärkt päls.

Ukl Kv 1 Kk 1 Hp 1 BIR BIG 2

världens bästa vovve! :) mattes lilla kärlek.

simon, rebecca, neo, mamma och eije var där också. tack för stödet! :P jättekul att ni var där och hejade på oss! :)

idag och igår har jag jobbat på törestorps tråd. kul att vara tillbaka och kul att jobba lite! :)
Alva i gruppfinalen... Pommen längst till höger vann.

Alva i gruppfinalen...
Domaren Göran Hallberger säger att Alva är världens bästa vovve :P
Jag och Alva i gruppfinalen...
Jag och Alva...
Alva i den individuella bedömningen

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Va roligt att det gick bra :) Såg att vi har likadana tunikor :)

2010-06-09 @ 08:22:00
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0