lydnadsdebut.

gjorde låtsasdebut i lydnad idag. träningstävling i nissafors. det var alldeles för varmt för stackars alva. men vi tog oss igenom det ändå. nollade tyvärr både platsliggningen och ställadet. låg kvar tills det var typ 10 sekunder kvar, sen smög hon fram några steg till mig. annars låg hon jättefint och stilla med blicken fäst på mig. i ställandet så gick hon för många steg för jag var för otydlig. jag var alldeles för slarvig och nervös. i linförigheten hängde hon inte riktigt med, märktes tydligt att hon tyckte det var för varmt. annars är hon alltid pigg på det.

resultat
platsliggande  - 0 - går upp
tandvisning - 10
linförighet - 6,5 - VP, SK, DK
läggande - 7 - L.L
inkallande - 9 - avslut (DK)
ställande - 0 - långt ställande
apportering - 7 - tar utan kommando, hjälp
hopp över hinder - 10
helhetsintryck - 7,5

summa - 111,5 poäng
3 pris
7 placering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0