aldrig riktigt slut.

som winnerbäck sa.

känns som att spelet aldrig kommer bli helt färdigt. finns alltid lite att göra. baaah.

det är som med allting annat. som med hemsidor, inredning, hundar osv. man blir aldrig riktigt färdig med nånting. evighetsprojekt. ibland är det lite frustrerande. man skulle vilja kunna gå och lägga sig på kvällen och känna att imon behöver jag inte göra nånting för jag är färdig med allt. men det kommer jag väl aldrig nånsin få känna som programmerare iaf. hmm. stressande.

därför är det ibland skönt att laga mat, ut och gå, diska(!?), gå på bio, läsa en bok och göra sånt som har ett slut. så att man kan känna sig färdig med nånting. att få avsluta saker och njuta av den lilla stunden man har innan man behöver sätta igång med nästa grej.

nu ska jag snart äta och sen blir det mer pyssel med spelet...

Kommentarer
Postat av: ida

duu.. för mig är det megasvårt. helst med touchen. uscha mig. å du.. jag håller helt med dig om det där med avslut. hujedamej va skönt det är att dammsuga ibland och se resultat. :)

2010-03-15 @ 23:10:39
URL: http://senap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0