tovig.

badade alva vid 4-tiden och nu sitter jag fortfarande och reder ut tovor. har aldrig blivit så innan. hennes päls var bara som en enda stor tovig matta när hon var färdigbadad. så jag har suttit och slitit med hennes päls i ca 2 timmar nu och är fortfarande inte färdig. tog bara en paus. stackars alva är jätteduktig och skriker bara när det gör alldeles för ont. gumman. nu har jag varit och köpt en tovutredare på tassar och morrhår. hoppas det ska underlätta lite iaf...

skulle ju såklart ha försökt borsta ur pälsen innan för att få bort det som hon höll på att tappa. men trodde inte det skulle vara så illa. blev inte så förra gången när jag badade henne och hon fällde. så jag fattar ingenting. men, men. blir att ställa ut en hund i bikini den här gången också. suck. alva är sämst på att tajma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0