dåligt.

usch va dålig jag var på att uppdatera här förra veckan. ändring ska det bli!

eftersom det här inte är någon blogg där jag diskuterar politik så tänker jag inte säga nånting om valet. istället så pratar vi hundar istället tycker jag :)

i söndags lämnade jag vilda till hennes matte - mickan. vet inte hur länge hon ska ha henne, vi får se lite. känns faktiskt ganska tomt här... hon var lite som en till människa som bodde här, både med tanke på storleken och snarkandet :P men jag tror att mickan behöver henne mer än vad vi gör just nu... tycker om dig och tänker på dig vännen!

idag har jag varit hemma och jobbat i hillerstorp. hade hand om en prao-elev i eftermiddag vilket var ganska trevligt. :P åkte tillbaka till växjö vid 6 för att gå på intromöte i skolan imon och en föreläsning på eftermiddagen... men imon kväll åker jag hem till hillerstorp igen för att jobba på onsdag... mkt resande hit och dit, men det är det värt...

ska iaf försöka klämma in lite agility-träning med mia på klubben imon :) ska för första gången köra en liten bana, ska bli sjukt kul! har aldrig gjort det innan... :) nu ikväll kör jag lite target-träning, det är så kul att se när alva tänker... :P är lite osäker på om jag ska lära in ett kommando för trampa eller inte. helst skulle jag vilja att hon lär sig hela balanshinderna genom att bara säga a:et, balansen eller vad det nu är. så att man slipper säga trampa också... men jag vet inte. vad tror ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

Om mig

Min profilbild

Min profil


Hanna heter jag och är 22 år gammal. Jag bor i Växjö där jag pluggar Interaktiva Digitala Medier på universitetet. Bor tillsammans med min pojkvän och våran underbara vovve Alva, en Japansk spets. På fritiden ägnar jag mig åt att träna med alva, träna själv, fota, shoppa, kolla in nya modetrender, plugga, umgås med vänner och familj och mycket annat.




Blogglista.se Shopping och Mode Mode & design bloggar Bloggportal länksamling Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0